söndag 17 december 2017

Chassi!

Nu blir det en uppdatering. Jag beställde precis ett chassi. Det blev ett Cooler Master: MasterCase H500P. Jag har tittat på det här chassit ett tag nu och bestämde mig idag för att slå till.
Mitt NZXT razer Chassi kommer att bli placerad på ett hederspodium i spelrummet. 

Den här veckan blir riktigt bra, det är två datorbyggen på gång. Flytta över mina delar till det nya chassit och så har min gode vän Affe köpt nya delar till sin dator som vi ska bygga ihop. Datordelar och datorbyggen är ett skitbra botemedel mot Söndags ångest. 

Här är lite bilder på chassit jag har beställt. Chassit beställde jag på Komplett.se

                     RGB belysningen går att styra med en RGB adapter som strys via moderkortet


Jag tror jag kommer att göra med Lila/Grönt Tema 


 Bilden som gav mig inspiration till att byta Chassi och skärm


Bilder kommer att läggas upp på det nya bygget och jag kommer att göra om lite i mitt spelrum så det kommer att komma upp bilder på rummet när jag är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Chassi!

Nu blir det en uppdatering. Jag beställde precis ett chassi. Det blev ett Cooler Master: MasterCase H500P. Jag har tittat på det här chassit...