söndag 17 december 2017

Jul och Mellandagar!

Det har varit lite dött med inlägg den här veckan och det ber jag om ursäkt för. Jag får skylla på att jag har varit sjuk och inte haft ork att skriva så mycket. Men nu ska det bli ändring på det.
Nu börjar julen närma sig och julklappar ska inköpas, jag har bara några kvar så jag är ute i god tid i år inte som förra året när jag stod och trängdes med pensionärerna för att köpa handel i Mark presentkort. För den som undrar så är handel i mark presentkort ett presentkort som fungerar i de flesta butiker i kommunen där jag bor.

Men det är det som kommer efter julen som är det bästa, Mellandagsrean, jag funderar om det inte är dags att inköpa en större skärm. Den måste vara Curved och stor så det finns lite att välja bland.  Jag är lite inne på om jag skulle byta chassi med jag kör för tillfället med mitt NZXT H440 Razer Edition. Jag älskar det  Chassit men det hade varit kul med nåt nytt, jag har kört med det i 3 år så vi får se vad det kan bli.

 



Det som kommer med julen i år är också mellandags ledigheten och då blir det enligt tradition ett mellandags LAN. Jag och Affe brukar sätta oss en dag i mellandagarna och kötta igenom lite spel som GTA V online, Left 4 Dead 2 och Overwatch och givetvis lite World of Warcraft. Vi får se vad som bjuds iår.               
Vårat ute LAN i sommras som gick sådär för solen bländade i skärmarna men fint väder bra spel och kall öl gjorde bot på det.

GTA V släppte nyligen en Patch som heter The Doomsday Heist som enligt tradition drog med sig mer fordon och vapen att sprida död och förödelse på Los Santos gator. Den nya heisten har jag inte provat på än men jag gillar inte Hesit läget i Online p.g.a att det ofta är folk som lämnar mitt i och så misslyckas det. jag tycker att det hade varit mycket bättre om den hade fortsatt med dom spelarna som är kvar.

Jag lovade för ett tag sedan att jag ska skulle lägga upp bilder och skriva lite om min setup och det ska jag försöka ta tag i så snart som möjligt.

Det var allt för idag! Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Chassi!

Nu blir det en uppdatering. Jag beställde precis ett chassi. Det blev ett Cooler Master: MasterCase H500P. Jag har tittat på det här chassit...