fredag 1 december 2017

DHW 17

Då är dagen kommen Dreamhack winter 2017 drar igång, kl 14:01 drar vi iväg för ett välbehövligt besök till DH. Jag har fått låna min frus systemkamera så jag kommer att ta ett bra gäng med bilder så håll gärna koll på bloggen i helgen så du inte missar mina fotografiska färdigheter som är ganska små men ändå hur svårt kan det vara?

Jag har inte kollat så på schemat än om vad som kommer att hända idag men det händer alltid intressanta saker på DH så det ska nog inte vara så svårt att få tag på lite material att skriva om och händelser att ta kort på. 

Jag kommer bara att vara på DH idag sen jag kommer att följa eventet på Twitch och skriva om vad som händer. 

Det kommer att bli en spännande helg med mycket att titta på och är det nåt ni vill att jag ska ta en närmare titt på under eventet på t.e.x en stream eller när jag är på plats idag så tipsa gärna i kommentarerna.    

Det blir ett väldigt kort inlägg nu men jag har lite att förbereda innan jag åker så jag ville bara informera lite om vad som händer.

Ha det så gött och ha en riktigt trevlig helg med mycket Lan och spel!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Chassi!

Nu blir det en uppdatering. Jag beställde precis ett chassi. Det blev ett Cooler Master: MasterCase H500P. Jag har tittat på det här chassit...