tisdag 28 november 2017

VARNING!!! SPOILERS ANTORUS THE BURNING THRONE!!!!

Idag släpptes den sista raiden  för World of Warcraft Legion, Antorus The burning throne på Nord Amerika servarna. Idag fick vi äntligen veta vad som orsakar sprickan i Silithus även om vi har vetat det i ett par månader så får vi bevis för det nu iallafall. Inte nog med det så fick vi äntligen efter över 20 år med Warcraft se The big bad Sargeras himself göra sin entré jag tycker att båda cinematicsen var riktigt bra som vanligt. Jag kanske ska varna för gåshud också. Jag raidar inte seriöst längre med det blir definitivt ett par rundor i Antorus. Jag ska inte vara långvarig utan jag lägger upp en länk med inte en utan två  Cinematics från den nya raiden


Här är den första cinematicen före bossen Argus The Unmaker

https://www.youtube.com/watch?v=2vI700-d_5Q 

Här är den sista Cinematicen för Legion se och njut den lever verkligen upp till förväntningarna

https://www.youtube.com/watch?v=yhfvc2kxX1g

Det här blir ett ganska kort inlägg. det blev lite mer skrivet på mitt inlägg om E-sport igår så har ni inte sett det så får ni gärna läsa det.
Jag har hört att det inte alltid fungerar att skriva kommentarer på min blogg så testa gärna att skriva en kommentar och fungerar det inte så kan ni skriva på min Twitter som ni hittar här https://twitter.com/Vectuvius






                                          Min Death Knight Vecna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Chassi!

Nu blir det en uppdatering. Jag beställde precis ett chassi. Det blev ett Cooler Master: MasterCase H500P. Jag har tittat på det här chassit...