tisdag 21 november 2017

Mina Spel Tatueringar!

Idag tänkte jag berätta lite om ett annat intresse som jag har, det går lite hand i hand med mitt spelintresse eller ja ganska mycket hand i hand. Jag pratar om det som titeln spoilar, mina tatueringar.

Jag har ända sedan man fick gnuggisar på armen som liten gillat och velat ha tatueringar. Temat på mina tatueringar har alltid varit solklart det skulle spegla det jag är "Nördigt" så här kommer lite om mina tatueringar. 

 Jag har alltid älskat Star Wars så det föll sig naturligt att min första tatuering skulle bli nåt från Star Wars. Det fick bli den rättmätiga ledaren över galaxens symbol Imperiet. Jag ville börja med nåt lite mindre och som tur är har Black Scar Tattoo i Borås drop in på torsdagar från kl 12 och då kan man göra mindre tatueringar som tar en timme. Den här gjorde jag i mars 2012 och jag är fortfarande lika nöjd. 


Även den här är gjord på Black svar tattoo i Borås. Jag är ett stort fan av Assasins Creed spelen från det första upp till black flag sen har dom tyvärr gjort en liten dipp ner i kvalitet, jag har tyvärr inte testat origins än så det kan jag inte säga så mycket om än. Men jag ville ha en snygg spel logga tatuerad och jag gillar Assasins creed så det föll sig naturligt. När jag gjorde den här så gjorde min fru Deathly Hallows märket från Harry Potter på foten, hon sa att det var det värsta hon varit med om och det kan jag mycket väl tänka mig, men den blev riktigt snygg med tyvärr har jag ingen bild på den tillgänglig.

Och nu till kronan på verket, min stolthet. den här gjorde jag i år även den på Black Scar Tattoo.
Jag fick ett presentkort av min fru på Black scar i födelsedags present för ett par år sedan och tänkte att iår är året jag använder det. Det framstår nog rätt tydligt i den här bloggen att jag är ett World of Warcraft Fan av episka proportioner så jag var bara tvungen att göra en Wow tatuering. Valet över vilken typ av Wow tatuering det skulle bli var inte så svårt det stod mellan mina två favorti karaktärer The Lich King och Sylvanas Windrunner så det blev som ni ser Sylvanas!

Det går inte att beskriva hur nöjd jag är med den här. Nåt jag blev riktigt nöjd med är väderkvarnen som syns lite längre bak, den ger lite mer djup i den.
  Här är en bild på när den är helt nygjord och jag beklagar att en bit av min bleka rygg kom med. Här ser man lite mer av väderkvarnen.

Sådär det var mina Tatueringar och det kommer att komma fler och jag kommer att följa samma tema Spel. Jag är inte riktigt säker än på vad det kommer att bli men det är inte helt omöjligt att nåt ur warcraft spelen kommer att få stå model även på nästa. Om ni har en tatuering som ni vill dela med er av så är det bara att lämna en kommentar.

Det finns en liten risk att det inte blir något inlägg imorgon p.g.a att jag ska iväg en bra bit och jobba så jag kommer hem sent eller så kommer jag hem på torsdag. 

Ha det så gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Chassi!

Nu blir det en uppdatering. Jag beställde precis ett chassi. Det blev ett Cooler Master: MasterCase H500P. Jag har tittat på det här chassit...