lördag 18 november 2017

Välkommen

Hej och välkommen till en helt ny blogg. Om du har hittat hit så kanske du delar min passion för spel, datorer och allt annat inom nörd kultur om inte så kanske den här bloggen väcker ditt intresse. Det jag kommer att skriva om här kommer främst att handla om spel och allt som hör till, det kan finnas en risk att det blir en hel del World of Warcraft och Blizzard spel överlag nu efter Blizzcon 2017 när dom avtäckte den nya expansionen Battle for Azeroth för World of warcraft och avslöjade sina planer för en Wow Classic server. Men det kommer givetvis bli en hel del annat också! Om ni vill att jag ska ta upp något är det bara att lämna en kommentar!

Ha det gött!

1 kommentar:

Chassi!

Nu blir det en uppdatering. Jag beställde precis ett chassi. Det blev ett Cooler Master: MasterCase H500P. Jag har tittat på det här chassit...